Skemaet s� s�ledes ud:

Hvis I havde ture til Vestre Hus B�rnenaturcenter sidste �r, vil jeg blive meget glad, hvis I vil udfylde nedenst�ende sp�rgeskema og returnere det i medf�lgende svarkuvert inden udgangen af december.

If�lge min aftale med kommunen skal jeg foretage s�danne brugerunders�gelser.

Sp�rgeskema til Vestre Hus brugere

omhandlende tilfredsheden med centrets ydelser. 

S�t kryds: 1 er ringest - 5 er bedst                   

Hvor godt f�ler du dig tilfreds med:

1

2

3

4

5

1. Arrangementernes generelle kvalitet?*

 

 

 

 

 

2. Arrangementernes faglige kvalitet?

 

 

 

 

 

3. Arrangementernes tilpasning til m�lgruppen?

 

 

 

 

 

4. Antallet af arrangementer, man kan f� som andelsbruger?

 

 

 

 

 

5. Kontaktmulighederne til centret?

 

 

 

 

 

6. Lydh�rheden p� centret?

 

 

 

 

 

7. Centrets udstyr?

 

 

 

 

 

8. Centrets udvikling?

 

 

 

 

 

9. Prisen for en andel?

 

 

 

 

 

 

10. Hjemmesiden?

 

 

 

 

 

*Uddybende forklaring p� sp�rgsm�lene:

1. F�ler du dig som regel tilfreds med, hvad du har f�et, n�r du forlader Vestre Hus?

2. L�rer b�rnene noget?

3. Bliver der talt over � eller under � b�rnenes hoveder?

4. Er du tilfreds med det antal gange, du har mulighed for at komme p� centret i l�bet af �ret?

5. Hvor nemt er det at f� kontakt med centret. Er der nogen, der tager telefonen? Bliver e-mails besvaret?

6. Hvis I har specielle �nsker, bliver der s� lyttet til dem � og handlet derefter?

7. Er der nok materiale p� stedet?

8. Sker der nok nyt?

9. Er det for dyrt at v�re bruger?

10. Kan centrets hjemmeside (www.vestrehus.dk) bruges til noget? 

Hvis der er sp�rgsm�l, der forekommer uvedkommende � s� lad bare v�re med at s�tte kryds.

vend

 

Og p� denne side er du meget velkommen til at komme med yderligere kommentarer og kritik������������.

 

Hilsen Bj�rli

ikonhug.jpg (1171 bytes) Tilbage til hovedsiden

Tilbage til
data
EVA Tilbage til
evaluering