Skemaet så således ud:

Hvis I havde ture til Vestre Hus Børnenaturcenter sidste år, vil jeg blive meget glad, hvis I vil udfylde nedenstående spørgeskema og returnere det i medfølgende svarkuvert inden udgangen af december.

Ifølge min aftale med kommunen skal jeg foretage sådanne brugerundersøgelser.

Spørgeskema til Vestre Hus brugere

omhandlende tilfredsheden med centrets ydelser. 

Sæt kryds: 1 er ringest - 5 er bedst                   

Hvor godt føler du dig tilfreds med:

1

2

3

4

5

1. Arrangementernes generelle kvalitet?*

 

 

 

 

 

2. Arrangementernes faglige kvalitet?

 

 

 

 

 

3. Arrangementernes tilpasning til målgruppen?

 

 

 

 

 

4. Antallet af arrangementer, man kan få som andelsbruger?

 

 

 

 

 

5. Kontaktmulighederne til centret?

 

 

 

 

 

6. Lydhørheden på centret?

 

 

 

 

 

7. Centrets udstyr?

 

 

 

 

 

8. Centrets udvikling?

 

 

 

 

 

9. Prisen for en andel?

 

 

 

 

 

 

10. Hjemmesiden?

 

 

 

 

 

*Uddybende forklaring på spørgsmålene:

1. Føler du dig som regel tilfreds med, hvad du har fået, når du forlader Vestre Hus?

2. Lærer børnene noget?

3. Bliver der talt over – eller under – børnenes hoveder?

4. Er du tilfreds med det antal gange, du har mulighed for at komme på centret i løbet af året?

5. Hvor nemt er det at få kontakt med centret. Er der nogen, der tager telefonen? Bliver e-mails besvaret?

6. Hvis I har specielle ønsker, bliver der så lyttet til dem – og handlet derefter?

7. Er der nok materiale på stedet?

8. Sker der nok nyt?

9. Er det for dyrt at være bruger?

10. Kan centrets hjemmeside (www.vestrehus.dk) bruges til noget? 

Hvis der er spørgsmål, der forekommer uvedkommende – så lad bare være med at sætte kryds.

vend

 

Og på denne side er du meget velkommen til at komme med yderligere kommentarer og kritik……………………………….

 

Hilsen Bjørli

ikonhug.jpg (1171 bytes) Tilbage til hovedsiden

Tilbage til
data
EVA Tilbage til
evaluering