Skemaet s� s�ledes ud: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hvis I havde ture til Vestre Hus B�rnenaturcenter sidste �r, vil jeg blive meget glad,
hvis I vil udfylde nedenst�ende sp�rgeskema og returnere det i medf�lgende
svarkuvert inden udgangen af december.
If�lge min aftale med kommunen skal jeg foretage s�danne brugerunders�gelser.
Sp�rgeskema til Vestre Hus brugere
omhandlende tilfredsheden med centrets ydelser.
S�t kryds: 1 er ringest - 5 er bedst
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
*Uddybende forklaring p� sp�rgsm�lene:
1. F�ler du dig som regel tilfreds med, hvad du har f�et, n�r du forlader Vestre
Hus?
2. L�rer b�rnene noget?
3. Bliver der talt over � eller under � b�rnenes hoveder?
4. Er du tilfreds med det antal gange, du har mulighed for at komme p� centret i
l�bet af �ret?
5. Hvor nemt er det at f� kontakt med centret. Er der nogen, der tager
telefonen? Bliver e-mails besvaret?
6. Hvis I har specielle �nsker, bliver der s� lyttet til dem � og handlet
derefter?
7. Er der nok materiale p� stedet?
8. Sker der nok nyt?
9. Er det for dyrt at v�re bruger?
10. Kan centrets hjemmeside (www.vestrehus.dk) bruges til noget?
Hvis der er sp�rgsm�l, der forekommer uvedkommende � s� lad bare v�re med at
s�tte kryds.
vend
Og p� denne side er du meget velkommen til at komme med yderligere kommentarer
og kritik������������.
Hilsen Bj�rli
|